似成咁,一個做老一個做後生,演同一個角色啦~

Standard


1) Jack Nicholson > Leonardo DiCaprio
講左好耐,家下里安納度愈來愈似積尼高遜。神態似、戲路似,里安納度係爭在唔夠積尼高遜的「狂」(例如積尼高遜版的小丑)。我成日FF,《閃靈》remake里安納度做就正呀喂~「Hey Leo,介紹返,All work and no play makes Jack a dull boy,攞影帝有機架!」


2) Harrison Ford > Chris Pratt
其實都傳咗一段時間,Chris Pratt會接手做Indiana Jones。2008個集Indiana Jones原意係想交棒比沙拉保夫嘅,佢條死仔邊得丫,做來做去都只係死小孩。(Fury算有啲進步,係hehe角度上睇~)印象中見過Chris Pratt話演Guardians of the Galaxy的Star Lord時,已經係參考福伯的Indiana Jones / Han Solo;再睇返Chris Pratt黎緊套Jurassic World的劇照,真係好有Indiana Jones的氣質。


3) Bruce Willis > Josh Duhamel
我認,呢個純粹私心。12年布斯韋利士套Looper,係Joseph Gordon-Levitt做佢後生,真係辛苦佢了。好多fans話,要JGL夾硬化到個樣似布斯韋利士鬼咁心痛,我就無心痛嘅,不過真心唔係好似。布斯韋利士呢種粗中有細的硬漢型,我反而想起Josh Duhamel。中意Josh Duhamel係佢套美劇Las Vegas開始,飾演一個外剛內柔的賭場保安阿頭,更多人認識佢應該係Transformers入面個美軍軍官。佢大可以行布斯韋利士條硬漢路線,拿拿臨拍科幻動作大片,再唔係埋堆做superhero,咪鬼再拍愛情小品喇!上唔到一線架!(又,Bruce Willis同Josh Duhamel真係合作過,12年的Fire With Fire,不過香港直頭無上,唉。)


4) Jeff Bridges > Ewan McGregor
如果你有睇Remake個套Tron,就知我想講咩……Jeff Bridges個角色(老年版)根本就係一個Jedi!仲要係Obi-Wan黎--樣就真係唔太似嘅,感覺下啦大家~


5) Michael Caine > Jude Law
核彈--我孤陋寡聞,我淨係識管家阿福,我無睇過Michael Caine後生的戲,唔知佢係咁風流倜儻、咁靚仔有型!同(未M額)的Jude Law一模一樣!!左定右,邊個係Michael Caine邊個係Jude Law?傻傻分不清呀~

6) Robert DeNiro、Al Pacino > ???
上一輩男影星,點可以無Robert DeNiro同Al Pacino?但我一野就諗到黃秋生同萬梓良……如果要拍港版Taxi Driver,只有黃秋生可以;諗起萬梓良,係因為佢都做過Al Pacino喺The Devil’s Advocate個撒旦(舞台劇版)。其實Robert Downey Jr都有啲似後生的Robert DeNiro嘅,咁係唔係要拉埋Eric Kwok落水?哈哈哈哈哈……

(所有圖片來自互聯網)

Leave a comment