Bruce Willis,60歲生日快樂!

Standard

*第五集,A Good Day to Die Hard劇照。圖片來自互聯網

天下間只有這個大叔可以光頭得咁sexy。
2009年的Surrogates,戲裏有另一個「完美」的Bruce Willis「替身」。所謂完美,係外貌上的完美,咁理所當然是有頭髮啦。呢個頂住一頭金髮,三七分界,pat蔭fing fing下的Bruce Willis……實在是好女人形。女人形到不堪入目,不堪入目到我連套戲都無睇。咁多年以來,除左早年成名時,大部分時間佢都keep住好短的毛毛skin head頭。突然之間要佢有好多頭髮好長頭髮,簡直係將Bruce Willis(係我心中)的形象破壞晒。

「地表最強老爸」的稱號,本來是Bruce Willis的,係近年先拱手相讓畀Liam伯伯。
Bruce Willis的成名作Die Hard,第一、二集救老婆,第四集救女,第五集救仔(掉底Jack一個佢死硬),唔好忘記,仲有成套戲都係唔想個女中意賓艾佛力條死仔的《絕世天劫》!!呢套Bruce Willis唔用打生打死的方法去救個女,而係去炸咗舊殞石!你估Bruce Willis真係好想救地球,其實佢只係想救阿女咋!到最後仲要出埋啲老套劇情(唔係點叫出自米高悲):為左阿女,賓艾佛力你條死仔唔可以死呀,你應承我一定要娶佢一定要對佢好,仲有話佢知我愛佢!(以上唔係真實對白,係我根據劇情的自己腦補。)跟住推走賓艾佛力,一個人完成任務犧牲自己~~強大到上太空唔要自己條命都要救女……鳴呀!翻睇最後佢同阿女視像通話個段我又喊到死!Coz I’d miss you baby, And I don’t wanna miss a thing~~

每次望住Bruce Willis,尤其係佢做John McClane時,就覺得個心畀啲小鹿狂撞。
第一次睇Die Hard,十歲都唔夠,腦筍都未生埋。戲入面Bruce Willis飾演的John McClane,喺我個條未生埋的腦筍入面,好好打、好爆、好man、好型、好勁!(十歲都唔夠係詞彙貧乏啲架喇)。一直到1999年的《鬼眼》,套戲唔單只係Bruce Willis開到新戲路兼切也馬蘭一炮而紅(不過兩個都係只此一次),更重要係因此勾返起我果條已經生埋左既腦筍深處的記憶--Die Hard入面果個打不死的「牛仔」John McClane,咪就係呢個咁好戲的大叔!
即刻翻睇Die Hard,大咗詞彙豐富返啲,先講得出John McClane的膽大心細,用情專一。第一集佢係天台用消防喉綁住自己就跳落樓、第二集炸左架飛機同上面的壞人,綁自己係個駕駛位度彈自己出去,佢既魯莽其實係佢既勇氣。支撐住佢每次做大鑊的,唔單只因為佢係紐約警察,更大的力量係因為要救老婆仔女,即使佢老婆基本上已經離意已決,佢仍然好似傻佬咁去老婆公司留下等佢,去機場接佢。裡裡外外,John McClane好似一個role model咁,如果我係男人,我會想學佢;因為我係女,自然睇到雙眼發光,心如鹿撞。

Superhero成行成市前,John McClane已經係Hero。
John McClane唔需要好似美國隊長咁係強化人,或者Iron Man咁有超強裝甲,佢每次都係被壞人整到爛身爛世,第一集仲要慘到無鞋著踩到一腳都係玻璃(諗起就覺得痛)。去到第四集無啦啦變左superhero,一個地球人都可以拉跌架轟炸機,癡線,就算係「地表最強老爸」都無理由做到啦,呢一集最唔好睇。第五集黎講,今次用架貨車幫拖先扯得跌人地架直升機,好似合理返啲。John McClane係Hero,唔係Superhero,第六集希望佢地記住呢點(係呀Bruce Willis 親口講話自己仲跑得仲打得,會拍第六集)。而家有Avengers,唔使John McClane去做superhero架喇。

我唔係無啦啦寫Bruce Willis的。尋日3月19號,係我男神的60大壽。60歲都仲要拍Die Hard 6,你真係好堅。
Happy Birthday Bruce Willis!!
你永遠係我唯一一個男神。

Leave a comment