轟天猛將3:火力全開加碼呯呯呯呯呯

Standard

*圖片來自互聯網

《轟天猛將3》,就是看老餅們一把年紀仲可以貨真價實的呯呯呯呯呯。

系列來到第三集,觀影前,一心期待有甚麼突破。觀影後,我才明白,《轟天猛將》根本就不是要突破甚麼。這就像舊生會N年後重組,我不會期待舊友們還上台來那些跟本唔係天才既天才表演,只係想同大家話下當年,講下你當年點點點,佢當年又點點點。

於是,我地睇到老餅們或赤手空拳,或拿起刀槍,做返佢地的看家本領。電影結構亦是很穩陣的公式:起;一開場來個大場面;承,第二個大場面交代今集Boss;轉,後生新人加入,第三場大場面,唔夠打;合,都係要老嘢出馬,全部人出晒黎打大佬啦喂!party mode火力全開~呯呯呯呯呯!主角VS終極Boss打拳腳交!打贏!完~~~~(公式結構某程度上都係一種懷舊啊。)

看到一些評論說電影埋了超多彩蛋,我的電影資歷其實不夠廣,除史泰龍和州長(李連杰是大茄唔計啦),其他人,甚至係福伯同Mel Gibson,我都記唔到咁多。我留意到的,有兩個,都係史泰龍的:
1)史泰龍去搵後生仔埋班,第一個係爬緊山,史泰龍話:「沒咩嘢啫,我都得啦~」佢當年套《絕嶺雄風》,就係講史泰龍係攀山拯救隊高高手。套戲我睇過好多次,佢第一場我連分鏡都仲記得。
2)班後生被人捉晒,史泰龍一條友傷痕纍纍返去飛機倉,meet返州長前,係啲長長草叢中舉槍(圖),呢幕的野外感突然令我諗起《第一滴血》。(哈哈,呢個我認我係諗多左啲既~)
這些自嘲式彩蛋,呼應演員自身的代表作,也是「話當年」的方法啊。

今次故事結構同第二集分別不大,又一次的續集,就在各方面加強火力。大場面更爆,笑料更豐富,找更大牌的明星加入(福伯同Mel Gibson)。這樣各方面加重調味,就是第三集了~

即使提到加入後生仔呢個元素,上一集就有雷神細佬Liam Hemsworth(親細佬呀!唔係Loki囉~),不過佢係負責做死左然後激起其他人決心果個;而今集呢個「激起其他人決心」角色就由黑人Terry Crews負責之嘛。

硬要比較的話,我始終最喜歡第一集。米奇洛基在第一集跟史泰龍講起舊事,提到係波斯尼亞救不到那個女孩的事,就係呢一幕,只係呢一幕,提升左成套戲的層次,令到《轟天猛將》唔只係老餅們重振雄風,唔係單純的好人主角必勝壞人必死--呢一班好人主角,都有失敗、年老、無能為力、內疚、逃避,非常之人性同真實的一面。米奇洛基就係選擇逃避、離開果一個。片段重溫:

完場時,我跟大家說我喜歡第三集多過第二,但回來再想,其實二、三分別不大,是場面大了,人多了,熱鬧了。(但無我男神布斯韋利士囉!)電影依舊是好看的,對我這些80後來說,《轟天猛將》不是超級英雄,不用賣後期特技,不用賣科幻,甚至劇情都不用賣了(唔使扭橋)。我入場,就是看你打!看你槍戰!看你大爆炸!!

一些碎碎念:
※電影中福伯話布斯韋利士「唔係度喇!」嚇到我個心離一離:「下?Mr. Church死左?!」好在福伯解釋返,Mr. Church只係「out of picture」--即係仲有機會回窩。(跳起yeah!)

※朋友S覺得Antonio Banderas好慘,因為佢係《殺人三步曲》入面係陰沉殺手,接受唔到佢變左插科打諢的Mr. Bean。佢係戲入面真係好似Mr. Bean!!連啲動靜都似埋,點解會咁架?--但我好中意呀!太好笑啦~~

※睇到第三集,我對龍格爾唔知點解有啲愛了。或者係對呢一個班底有了親切感。阿Christmas都係,等佢出場時我心裡唔知點解不停地數:「Christmas,Christmas,Christmas……」(佢個姓真係好奇怪,所以喺系列入面都被人玩過幾次~)

Leave a comment